вівторок, 28 квітня 2020 р.

29.04.2020


Математика


тема :" Розв'язуємо складені задачі на знаходження суми"
(с. 120 підручника)
Пригадай, які ключові слова використовуємо в  задачах на на  знаходження суми, а які в  задачах на  знаходження різниці ( остачі)
За цим  зразком виконай усно задачу 1 (1)
Щоб дізнатись, скільки всього грошей у  дітей, треба  до грошей Нелі додати  гроші Антона ( знайти суму)

Переглянь наступне відео. Виконай  за цим  зразком усно задачу 2) ( завдання 1)



У Нелі 6 купюр по 2 грн, у Антона відомо грошей. 
Яка схема та короткий запис підходить до задачі? (а)
Зелена лінія означає гроші Нелі. По 2 грн взяти 6 разів. 
Червона лінія  означає гроші Антона. 
Спершу дізнаємось, скільки грошей у Нелі. 
Потім об'єднаємо гроші Антона  та  Нелі. 

Задача 3)
Чим третя  задача відрізняється від попередніх?
Тут невідомо і гроші Нелі, і  гроші Антона. Поглянь на схожу  задачу на відео, та обери, яка схема підходить до задачі 3)

Схема та короткий запис б)
1) Дізнайся  гроші Нелі, 2 додати 6 разів це 2*6
2)Дізнайся  гроші Антона, 2 додати 9 разів це  2*9
3) Тепер можна дізнатися, скільки всього грошей у  дітей. 
___
Завдання 2- 
Знайди значення виразів, користуючись таблицею множення та  ділення на 2. 
Пригадай, на с. 116 порядок дій у виразах з діями множення й  ділення. Не заплутайся! 
Можливо,  деякі випадки множення чи ділення на 2 ти вже  пам'ятаєш? 
1) Множимо;    множимо;   віднімаєм.
2) Віднімаєм в  дужках;     множимо;      від 32 віднімаєм добуток.
3)Додаємо в дужках;   ділимо ;  ділимо;   множимо по порядку зліва направо.
____
Робота у великому  зошиті.
 С. 42- Пригадай: добуток це  дія  множення,  частка- дія  ділення. 
___
Задачі 158- доповни у віконечка короткого запису числові  дані з умови. 
Отриманий  результат запиши у великий  зошит прямо поряд з запитанням в  короткому  записі. 
___
Виконай арифметичні дії з гусеничкою.
____________________________________________________________________________


29.04.2020

Українська мова


тема : "Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти"
(с. 140 підручника)
Гра " Морський  бій". На перетині букви з цифрою є літери. Запиши  літери по черзі за підказкою на рожевій смузі. Напиши це слово каліграфічно цілий рядочок. 
Дай відповідь на питання:

Попрацюємо з вправою 25. Прочитай текст вправи. 
Чи гарно читається цей текст? 
В кожному реченні повторюється одне й те ж саме слово " білочка". Це не  зовсім  гарно. Тому будемо вдосконалювати текст ( покращувати). 
Замінимо слово "білочка" на слова  з довідки так, щоб це слово не повторювалось в кожному реченні. Через декілька речень слово можна повторити.
Закінчення слів  з довідки теж зміню так, щоб в реченні вони "дружили" з іншими словами. 
Ось як вийшло в мене. 
Слово " вона" перетворилось на " її". 
А в тебе, можливо, вийде  по-іншому. 
Запиши новий удосконалений текст. 
Який це текст- розповідь, чи опис?
_________________________________________________________

29.04.2020


Мистецтво

тема :"Літо прийшло"
Намалюй  літній дощик фарбами. Малюючи. послухай мелодію композитора Антоніо Вівальді "Гроза". Чи схожий настрій твоєї картини на настрій мелодії?



_________________________________________________________

29.04.2020

Фізична культура

Виконай вправи

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM&t=115s

Немає коментарів:

Дописати коментар