12.05.2020
Я досліджую світ
тема:" Людина і природа влітку"
(с.123-125 підручника)
Ознайомся,що ми будемо досліджувати в шостому розділі.
Поспостерігаємо, які явища відбуваються в живій та неживій природі влітку.
Отже, назви природні явища, які бувають тільки влітку?
___
Поміркуй, чому літні місяці мають такі назви? Тобі допоможуть фото на с. 125 підручника
Переглянь відео, чи ствердились твої здогадки?
Дай відповіді на запитання:
Код доступу 182679
або
______________________________________
12.05.2020
Математика
тема :" Досліджуємо таблицю множення числа 4;ділення на 4 ."
(с. 126 підручника)
Переглянь відео.
Виконай письмово завдання 4 на с. 126.
____
Робота в великому зошиті, с. 47
176- запиши результати таблиці множення числа 4 в порядку зростаня, тобто від найменшого до найбільшого.
____
177-за допомогою переставного закону множення, знайди значення добутків.
___
178-віднови значення добутків. Спробуй не користуватись таблицею, а пригадай- попередній добуток буде на 4 меншим, наступний добуток- на 4 більшим.
___
179-усно виконай задачу. Пригадай, якщо в умові задачі щось РОЗ-( розклали, роздали. розрізали, розлили, то будемо РОЗділяти) - робимо дію ділення.
Усно складемо обернену задачу . Тепер невідоме стане відомим. Знаємо, скільки є кліток та скільки кролів в ОДНІЙ клітці. Треба знайти, скільки ВСЬОГО було кролів? (Обернена дія до дії множення є дія ділення)
____
180-Знайди значення виразів, пам'ятаючи про порядок дій.
1) дія в дужках! (60-40):4= (60-40, потім результат віднімання ділимо на 4)
2)множення або ділення, 20-3*4= (3*4=12, потім 20-12)
3)потім по порядку додавання чи віднімання зліва направо, враховуючи результат дії в дужках або результат множення й ділення.
Якщо у виразі множення та ділення, виконуємо дії по порядку, зліва направо
24:4*10 (спочатку ділимо, потім результат множимо на 10)
Дай відповіді на питання:
Код доступу 868572
або
_____________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар